Клуб любителей советских авто в Молдове
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Ремонт-рихтовка легкосплавных дисков        Место для вашей рекламы   Место для вашей рекламы   Место для вашей рекламы
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Korobka KPP RENOGOR
iumigДата: Среда, 22.07.2009, 17:38 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 60
Награды: 0
Репутация: 4
Статус: Offline
Salut la toti, am asa o intrebare: cind schimb viteza 1-2 trebu de facut atent din 2 miscari ...altfel incepe a hirii...nu intra mai pe scurt.
Daca vrei sa faci un start mai rapid atunci ii dai in 1-viteza si incet schimbi pe 2-a, mai departe 2-3-4-5 fara probleme.
???
Ceva propuneri sunt

Добавлено (22.07.2009, 17:38)
---------------------------------------------
La mine motor reno cutia tot...


2141, 1999, 2.0 i,Gray.
 
SeriiДата: Четверг, 23.07.2009, 12:42 | Сообщение # 2
Майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 91
Награды: 0
Репутация: 16
Статус: Offline
credca sau uzat sinhronizatorii
poate si nivelul la ulei in cutia cu viteze este mai jos de minim
nu este regulat corect mecanismul de skimbare a vitezelor

Добавлено (23.07.2009, 12:42)
---------------------------------------------
p.s tema data trebuia facuta in REMON I OBSLUIJIVANIE IJ, MOSKVICH


AZLK 2140 '88
Soroca City
 
iumigДата: Четверг, 23.07.2009, 17:00 | Сообщение # 3
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 60
Награды: 0
Репутация: 4
Статус: Offline
OK, multumesc pina cind si de asa info good

2141, 1999, 2.0 i,Gray.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025